Producten - Bolfoto's

Bolfoto

Een Bolfoto met 3D inpassing toont bouwplannen in de bestaande omgeving. Hoewel VIA Drupsteen ook traditionele impressies maakt, ligt het onderscheidend vermogen van het bedrijf in het tonen van toekomstige bouwprojecten in de huidige situatie. Bij infrastructurele projecten leidt dit tot minder weerstand bij omwonenden. Bij vastgoed projecten is de omgeving ook uitermate belangrijk: “voel ik mij thuis in deze buurt?”, “Wat is er in de omgeving te doen?”. Samen met het geautomatiseerde platform en CMS krijgt de klant een krachtig marketing instrument. Ook worden bezoekers aanzienlijk langer vastgehouden, voor helikopter Bolfoto’s zelfs 41 minuten gemiddeld (bron: Google Analytics).

VIA Drupsteen logo

VIA Drupsteen introduceerde in 2000 het trademark Bolfoto en is continu de grenzen van de techniek aan het verleggen. Tegenwoordig bestaat het bronmateriaal uit een ‘gigapixel’ aan HDR data, oftewel 1000 megapixels. Daarmee kunnen automatisch uitsneden worden gemaakt voor glossy folders of bouwborden. Doormiddel van het CMS waarmee klanten hun online presentaties kunnen beheren en verrijken, kan men deze uitsnedes zelfs eigenhandig maken.

VIA Drupsteen logo

VIA Drupsteen houdt van onderzoek. Zo worden door gerenommeerde onderzoeksbureaus als TNS diverse kleine en grote onderzoeken voor onze klanten uitgevoerd. Ook werd de effectiviteit van Bolfoto’s onderzocht. Vraag Ronald de Vries hoe u uw doelgroep nu echt kunt beroeren en meekrijgen.