VIA Drupsteen stelt juiste doelgroepen vast en helpt deze aan uw project te binden. VIA Drupsteen ziet een doelgroep niet als een groep die voldoet aan bepaalde criteria (omvang, leeftijd, gezinsamenstelling, inkomen etc), een doelgroep is pas kansrijk als ze bestaat uit consumenten die:
VIA Drupsteen zoekt groepen die kunnen kopen. Er wordt gekeken op welke manier een zo groot mogelijk afzetgebied kan worden gecreëerd. Vervolgens wordt in samenwerking met TNS Nipo grootschalig per huishouden gekeken in hoeverre deze in staat zijn tot een transactie. Uit de resultaten van dit onderzoek worden de meest interessante doelgroepen geselecteerd. Zodra de propositie van het project is afgestemd op deze groep, brengt VIA Drupsteen het project in beeld. Vervolgens wordt geholpen met het daadwerkelijk vinden van individuele kopers; respondenten uit het onderzoek vormen hiervoor de basis. VIA Drupsteen adviseert in de aanpak en ondersteunt de uitvoering van marketing- en verkoopactiviteiten. |
|
De aanpak van VIA Drupsteen resulteert in:
|